Zamów wycenę

Aktualności

System BPC Optima Solutions czyli dlaczego Pakar Service

Wtorek, 30 lipca 2019
System BPC Optima Solutions czyli dlaczego Pakar Service

Rynek usług sprzątania charakteryzuje się wysoką konkurencyjnością. Firmy walczą okażdego Klienta, a Klienci mogą wybierać między ofertami wielu firm. Głównym argumentem w toczących się negocjacjach najczęściej jest cena, co znacząco wpływa na rentowność nowych projektów i wartość całej branży.

Pakar Service wybrał inną drogę na budowanie swoich przewag konkurencyjnych. Stale poszukujemy nowych rozwiązań. Aby zagwarantować jakość naszych usług wykorzystujemy możliwości oferowane przez zarządzanie procesowe. Zachowanie reguł poszczególnych procedur zapewnia nam  oprogramowanie BPC OptimaSolutions, dzięki któremu:

wiemy co się opłaca

Dostępne funkcje, pozwalają nam precyzyjne wyznaczać koszty obsługi klienta. Dzięki temu wiemy jakie oferty możemy złożyć i jak bardzo wyjść naprzeciw oczekiwaniom klienta. W przypadku ostrych negocjacji wiemy jak ceny zmienią się wraz ze zmianami zakresu oferty.

mamy silne argumenty

BPC OptimaSolutions umożliwia przygotowanie kalkulacji kosztów obsługi, opartych na twardych danych. Tak skonstruowane oferty zyskują na wiarygodności. Dostarczają innych argumentów niż tylko końcowa kwota. Transparentne pokazanie wszystkich kwot składowych buduje wiarygodność i rzetelność Pakar Service jako partnera godnego zaufania.

jesteśmy wiarygodni

Oprogramowanie BPC OptimaSolutions ułatwia utrzymanie dobrych relacji z Klientem w trakcie realizacji kontraktu. System dostarcza pełny i aktualny obraz usług, które są realizowane dla Klienta. Pokazuje kiedy i co było sprzątane. Zna aktualny harmonogram zaplanowanych prac. Widzi wyniki kontroli jakości i pełną historię zgłoszeń i reklamacji. Klient dzięki temu zyskuje przekonanie, że wszystko jest realizowane zgodnie z planem i nic nie jest przed nim ukrywane.

sprawnie komunikujemy się z klientem

Ważną cechą oferowaną przez BPC Optima Solutions jest wspieranie komunikacji pomiędzy jego użytkownikami. Dzięki temu klient może zgłaszać swoje zapytania, uwagi i zastrzeżenia bezpośrednio do osób odpowiedzialnych za obsługę jego obiektów on line. Przekłada się to na czas reakcji i ostatecznie na zadowolenie klienta.

W systemie pozostaje pełna historia kontaktów z klientem, która służy do analizjakościowych i poprawy procesów firmy.

mamy lojalnego klienta

Jakość świadczonych usług oraz pewność, że podpisana umowa jest realizowana zgodnie z ustaleniami, przekładają się na satysfakcję Klienta. Finalnie zmniejsza się ryzyko, że konkurencja zastąpi nasze miejsce.

dbamy o jakość naszych usług

BPC OptimaSolutions wspiera realizację prac zgodnie z przygotowanym planem. Dla każdego pracownika możemy przygotować indywidualny harmonogram prac, określający co, kiedy i gdzie ma być wykonane. Harmonogram ten uwzględnia rezerwację niezbędnych narzędzi i sprzętu. Z odpowiednim wyprzedzeniem planujemy również prace sezonowe i te wynikające ze zleceń dodatkowych.

Zaplanowane i wykonane prace podlegają systematycznej ocenie jakościowej. Mechanizm checklist pozwala z wyprzedzeniem identyfikować niedociągnięcia i zabezpieczać się przed ewentualnym niezadowoleniem Klienta.

Zostań naszym partnerem

Napisz do nas

Pakar Service Sp. z o.o.

Adres do korespondencji

ul. Skrajna 78G
25-650 Kielce

Biuro handlowe Wrocław

ul. Strzegomska 140A
54-429 Wrocław

Siedziba spółki

ul. Postępu 21A
02-676 Warszawa

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami, a my odpowiemy na Twoje pytania

+48 41 361 00 27 /